Prestiż, praca z klientami, większe zyski!
Twoja Nowa Sala Konferencyjna
Więcej...

Kompleksowe wyposażenie

sali spotkań / konferencyjnej / szkoleniowej

Nowoczesny biznes to przede wszystkim tworzenie przestrzeni do kontaktów, gdzie ludzie mogą skuteczniej komunikować się ze sobą, wspólnie pracować, dzielić informacjami a także korzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych. Liderzy branż doskonale wiedzą, że oprócz prestiżu taka inwestycja przynosi ze sobą znaczne obniżenie kosztów.

Ricoh w ramach oferty specjalnej oferuje kompleksowe wyposażenie sali, poczynając od komponentów optoelektroniki, poprzez instalacje teletechniczne, na oprogramowaniu i meblach kończąc. Wystarczy wybrać jeden z trzech gotowych wariantów lub pochylić się nad szeroką paletą dostępnych opcji by w ciągu miesiąca cieszyć się już nową przestrzenią spotkań.

Ricoh Capital dołoży starań by inwestycja mogła zostać komfortowo sfinansowana a cała jej wartość została zaliczona do kosztów uzyskania przychodu.

Oferta

Oferta specjalna

By uprościć model realizacji inwestycji przygotowaliśmy trzy propozycje najczęściej wybierane przez naszych Klientów.

Sala mała / sala spotkań

Mała salka to najpopularniejsze miejsce pracy / spotkań w większości firm w Polsce i na świecie. Stanowi doskonałe miejsce cichej pracy, ale też kameralnych spotkań. Dzięki technologii połączeń HD może stanowić genialną przestrzeń dla eksperta, szkoleniowca, lekarza czy coacha do realizacji swoich usług na odległość z pełną interakcją z rozmówcą bądź rozmówcami.

  • Około 6-12 m2
  • Dla około 4-6 osób
  • Monitor 65" – interaktywność jako opcja
  • 1 wirtualny pokój z możliwością realizacji 30 równoczesnych połączeń
  • Przyłącza sygnałowe, instalacja teletechniczna i IT
  • Szkolenie z zakresu korzystania z rozwiązania dla 10 osób
  • Videohelpdesk dla rozwiązania w cenie
  • Videohelpdesk IT – prosimy zapytać o cenę dla Państw

Koszt w wynajmie na 5 lat:
od 574,00 PLN* netto + licencja video

* Wycena nie obejmuje instalacji i wdrożenia. Koszty instalacji i wdrożenia zostaną określone po dopasowaniu rozwiązania do warunków opracowywanej Sali Klienta.

Sala średnia / sala konferencyjna / sala zarządu

Sala średnia to podstawowa sala konferencyjna w Polsce. Przeznaczona zazwyczaj na 8-14 osób. Jest bardzo wielofunkcyjna. To tu odbywają się spotkania zarządu, działowe, szkolenia BHP i inne. To tutaj zapraszani są klienci by wysłuchać o najlepszych propozycjach danej firmy. Powinna być prestiżowa ale i bardzo utylitarna. Najnowocześniejsza technika, ale maksymalna prostota obsługi. Wygodnie i funkcjonalnie. To w końcu wizytówka firmy.

  • Około 12-25 m2
  • Dla około 8-16 osób
  • Monitor 65" – panel interaktywny
  • 1 wirtualny pokój z możliwością realizacji 30 równoczesnych połączeń
  • Dedykowane urządzenie wideokonferencyjne z kamerą szerokokątną HD oraz mikrofonem wielokierunkowym i przyłączem do komputera USB 3.0
  • Dedykowany system audio
  • Bezprzewodowy dostęp do prezentacji
  • Logowanie z urządzeń mobilnych
  • Przyłącza sygnałowe, instalacja teletechniczna i IT
  • Multi-dostęp przyłączy sygnału
  • Sterowanie sygnałem za pośrednictwem panela dotykowego naściennego lub montowanego w stole
  • Szkolenie z zakresu korzystania z rozwiązania dla 10 osób
  • Videohelpdesk dla rozwiązania w cenie
  • Videohelpdesk IT – prosimy zapytać o cenę dla Państwa
  • System rezerwacji sal – prosimy zapytać o cenę dla Państwa

Koszt w wynajmie na 5 lat:
od 1815,00 PLN* netto + licencja video

* Wycena nie obejmuje instalacji i wdrożenia. Koszty instalacji i wdrożenia zostaną określone po dopasowaniu rozwiązania do warunków opracowywanej Sali Klienta.

Sala duża / sala szkoleniowa

Duża sala to domena firm, które wymagają przestrzeni szkoleniowej. Ogromny czytelny ekran 4K. Pełna interaktywność. Przyłącza bezprzewodowe audio, które umożliwiają komfortową pracę trenerowi. Do tego automatyka, która zapewnia wydajną pracę uczestnikom wydarzenia. To również wizytówka firmy. Dzięki rozwiązaniu wideokonferencyjnemu z możliwością rejestracji audiowizualnej daje możliwość tworzenia unikalnych materiałów o jakości HD.

  • Powyżej 30 m2
  • Powyżej 20 osób
  • Często z możliwością podziału na mniejsze sale
  • Monitor interaktywny 84" 4K / lub dwa interaktywne monitory 65”
  • 1 wirtualny pokój z możliwością realizacji 30 równoczesnych połączeń
  • Dedykowane urządzenie wideokonferencyjne z kamerą szerokokątną HD oraz mikrofonem wielokierunkowym i przyłączem do komputera USB 3.0
  • Dedykowany system audio z pełną automatyką nagłośnienia (głośniki instalacyjne, wzmacniacz, bezprzewodowa stacja mikrofonowa)
  • Przyłącza sygnałowe, instalacja teletechniczna i IT
  • Multi-dostęp przyłączy sygnału
  • Zarządzanie wideokonferencją/prezentacją i głośnością za pośrednictwem panela dotykowego naściennego lub montowanego w stole
  • Możliwość sterowania natężeniem oświetlenia, klimatyzacją oraz roletami – opcja płatna
  • Możliwość rozdzielenia stref obrazu i dźwięku w salach dzielonych
  • Bezprzewodowy dostęp do prezentacji
  • Logowanie z urządzeń mobilnych
  • Przyłącza sygnałowe, instalacja teletechniczna i IT
  • Szkolenie z zakresu korzystania z rozwiązania dla 10 osób
  • Videohelpdesk dla rozwiązania w cenie
  • Videohelpdesk IT – prosimy zapytać o cenę dla Państwa
  • System rezerwacji sal – prosimy zapytać o cenę dla Państwa

Koszt w wynajmie na 5 lat:
od 3496,00 PLN* netto + licencja video

* Wycena nie obejmuje instalacji i wdrożenia. Koszty instalacji i wdrożenia zostaną określone po dopasowaniu rozwiązania do warunków opracowywanej Sali Klienta.

Proces

Już za miesiąc możesz rozpocząć pracę w swojej nowej sali konferencyjnej

  • Twoja potrzeba

    Niniejsza strona to pierwsza informacja o naszej ofercie specjalnej. Mamy nadzieję, że spotkała się z Państwa zainteresowaniem. Jeśli tak, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego.

    właśnie dziś - dzień zero

  • Kontakt z Tobą

    Nasz expert niezwłocznie skontaktuje się z Państwem celem weryfikacji potrzeb i umówienia spotkania.

    2 dni robocze

  • Umówienie spotkania

    Spotkanie to możliwość sprawdzenia „na żywo” jak działają w praktyce oferowane przez nas rozwiązania. Zapraszamy zarówno do spotkania w Warszawie jak i jednym z wirtualnych pokoi, który już niedługo może być Twój!

    w ciągu tygodnia

  • Weryfikacja możliwości technicznych

    Nasz inżynier potrzebuje odwiedzić Państwa lokalizację(e) w celu wykonania projektu technicznego wdrożenia.

    w trakcie spotkania

  • Przygotowanie oferty

    Mając komplet informacji potwierdzamy ofertę zamieszczoną na niniejszej stronie.

    2 dni robocze

  • Omówienie oferty

    Precyzyjne warunki, niska cena, oferta finansowania oraz krótki termin realizacji to zdecydowane zalety naszego programu. Podpis pod umową jest dla nas sygnałem, że mamy wziąć się do pracy.

    w ciągu tygodnia

  • Realizacja wdrożenia

    To wielka satysfakcja widzieć jak pomieszczenia zmieniają się po zrealizowaniu instalacji.

    w ciągu 14 dni roboczych

  • Wsparcie w działaniu

    Wystarczy przycisk by zobaczyć swojego opiekuna i uzyskać pomoc.

  • Rozwój
    Twojego
    Biznesu!

Dostępne komponenty

Interaktywny panel 22’/55’/65’/84’

Czuła na dotyk tafla, która umożliwia zarówno wyświetlanie obrazu z cyfrowego źródła (komputer, tablet, USB i inne) ale też pełną interakcję z obrazem oraz osobami „po drugiej stronie”. Prowadzenie szkoleń, praca nad planami architektonicznymi, umowami nigdy wcześniej nie była tak prosta. Zwłaszcza z uwagi na możliwość zmniejszania i powiększania szczegółów oraz inteligentne rozpoznawanie pisowni odręcznej (konwersja pisma ręcznego na drukowane również dla polskiej czcionki). Zakres wielkości od 22’ do 84’ zapewnia niewiarygodną elastyczność, która wypiera z sal konferencyjnych rzutniki multimedialne. Panele okazują swoje prawdziwe możliwości w przypadku zintegrowania z systemem videokonferencyjnym.

Wirtualny pokój spotkań

Funkcjonalność wideokonferencyjna dla 30 jednoczesnych połączeń, która funkcjonuje zarówno jako nowoczesna infrastruktura opto-elektroniczna jak i usługa, którą można uruchomić na dowolnym sprzęcie Klienta. Wystarczy pokój bazowy by w formie linka do strony WWW zaprosić gościa na wirtualne spotkanie. Gość link otworzy za pośrednictwem przeglądarki www lub posiadanego systemu jednego z dostępnych na rynku rozwiązań. Nie potrzeba już zamykać się w sieci jednego z dostawców by korzystać z dobrodziejstw spotkań wirtualnych. Porady eksperckie, videolinie pomocy, szkolenia czy spotkania coachingowe z jakością HD i szyfrowaniem strumienia danych w czasie rzeczywistym. Prowadzący ma pełną kontrolę nad procesem oraz możliwość dzielenia wspólnego ekranu pracy, korzystając z panela interaktywnego lub posiadanego komputera.

Crestron

Panel ukryty w stole konferencyjnym

Panel zapewnia wszechstronną kontrolę i konfigurowalność kombinacji kabli wyciągających, zwijaczy kabli, paneli złącz i gniazd zasilania. W stylowej obudowie przygotowane do montażu w stole konferencyjnym. Urządzenie wyposażono w 5-calowy, kolorowy ekran dotykowy z obsługą Intelligent Graphics ™, Rava® i streamingu video H.264. Wykończenie w kolorze szczotkowane aluminium

Obsługa urządzeń mobilnych

Dzięki AirMedia® użytkownik może wejść do sali konferencyjnej i bezproblemowo podłączyć posiadane urządzenie przenośne Android ™, iOS®, MacBook® ,laptop PC by rozpocząć korzystanie z PowerPoint, Excel, Word i PDF czy zdjęć na głównym ekranie. Nie potrzeba żadnych przewodów czy skomplikowanych ustawień aby skonfigurować system. Wystarczy podłączyć się za pośrednictwem lokalnej sieci Wi-Fi® i rozpocząć udostępnianie treści z urządzenia przenośnego.

Profesjonalne audio w sali

Zapewnia pełną kontrolę nad jakością dźwięku. Rozwiązanie dystrybucji sygnału, które bezpośrednio komunikuje się z systemem audio sali szkoleniowej. Dzięki niemu możliwa jest wydajna integracja wszystkich elementów potrzebnych do wydajnej współpracy systemu audio i mikrofonów bez echa szumów czy innych niedogodności.

Usługi dodatkowe

Szeroki zakres usług dodatkowych podnosi opłacalność inwestycji

  • Videohelpdesk IT – uzyskaj pomoc video w czasie rzeczywistym dla swojego komputera
  • Drukowanie – wydrukuj bezprzewodowo efekt pracy grupowej
  • Bezprzewodowy dostęp do prezentacji – uczestnicy mogą na slajdach ,elektronicznie wykonywać własne notatki pismem odręcznym w trakcie wykładu a potem przenieść je na posiadane konto Google Docs lub inne.
  • Projektowanie sali – usiądź z naszym konsultantem i wybierz komponenty poczynając od mebli i ich koloru

Skontaktuj się z nami

wypełniając poniższy formularz

*Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji akcji "Hot Deal" (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883) przez Ricoh Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204) na podany adres email od Ricoh Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie